Chcesz reklamować swój biznes w Internecie, ale nie wiesz, na jaką reklamę się zdecydować? Poniżej twórca strony LukaszWisniak.pl przedstawia Ci 5 najbardziej popularnych i najskuteczniejszych sposobów na wypromowanie swojej firmy.
-
Pozycjonowanie stron internetowych
Jest to najczęściej wybierana forma promowania strony internetowej przez przedsiębiorców zarówno lokalnych firm, jak i tych międzynarodowych. Jeśli decydujesz się na pozycjonowanie swojej strony internetowej, to wybierz usługi freelancera lub agencji SEO. Pozycjonowanie samodzielne jest bardzo czasochłonne i jeśli nie masz doświadczenia może ono spowodować odwrotne efekty. Najlepiej oddać te obowiązki profesjonalistom i mieć pewność, że usługa zostanie wykonana na wysokim poziomie i przyniesie oczekiwane efekty. Dzięki pozycjonowaniu możesz poprawić swoją widoczność w wyszukiwarce Google, a tym samych zwiększyć ruch i ilość konwersji na stronie.
-
Reklama w Google Ads
Reklamowanie w Google Ads to kolejny bardzo popularny sposób na wypromowanie swojej firmy. System Google Ads proponuje przeróżne formaty reklam, które wyświetlają się w różnych miejscach, dzięki temu każda firma może znaleźć sposób odpowiadający na ich potrzeby. Lokalne biznesy mogą skorzystać z reklamy lokalnej, a sklepy e-commerce z reklamy produktowej czy promowaniu w sieci wyszukiwania. Swoją firmę możesz też reklamować w serwisie YouTube albo w sieci reklamowej, dzięki której możesz stworzyć reklamę display, dopasowującą swój rozmiar, format i inne elementy do określonego miejsca w wyszukiwarce i innych stronach partnerskich.
-
Profil Google Moja Firma
Jeśli posiadasz biznes lokalny i chcesz dotrzeć do klientów, którzy znajdują się w Twojej lokalizacji pierwsze, co powinieneś zrobić, to stworzyć profil Google Moja Firma. Dzięki temu informacje o Twojej firmie wyświetlają się w Mapach Google, więc może znaleźć Cię każdy, kto szuka usług w okolicy. W takim profilu możesz dodać wszystkie potrzebne informacje — nazwę firmy, adres, numer telefony czy godziny otwarcia. Masz możliwość umieścić tam link do swojej strony lub mediów społecznościowych oraz pozyskiwać opinie od klientów.
-
Media społecznościowe
Media społecznościowe to miejsce, w którym możesz swój biznes wypromować za darmo lub zapłacić za dodatkowe promowanie. Prowadząc profil na Facebooku, Instagramie, LinkedInie czy innych portalach, budujesz widoczność swojej marki, a także świadomość jej istnienia. Jeśli pokazujesz się potencjalnym klientom w internecie i dodajesz tam aktualne posty czy zdjęcia, użytkownicy wiedzą, że Twój biznes prężnie działa. Możesz też skorzystać z płatnego promowania, które umożliwia reklamowanie biznesu i kierowanie kampanii do konkretnych grup odbiorców — możesz ustawić wiek, płeć czy też zainteresowanie lub lokalizację użytkowników.
-
Firmowy blog
Blog to element strony, który powinien mieć każdy przedsiębiorca, chcący rozwinąć i dobrze zareklamować swój biznes w internecie. Na blogu możesz umieszczać artykuły i wpisy, które będą zawierać słowa kluczowe korzystnie wpływające na pozycję w organicznych wynikach wyszukiwania. Możesz tworzyć teksty w formie wskazówek i poradników dla klientów lub np. zestawienia produktów czy rankingi sprzętów. Pamiętaj tylko o tym, by frazy kluczowe były tam zawarte w sposób naturalny, wyszukiwarka Google zwraca na to uwagę.
- Materiał partnera